Munspel

Kan inte utveckla min kärlek till kaffe på något bra sätt.

Har på senare tid försökt drömma om andra.
Har återkommit till samma drömtema gång på gång dock.

Accepterade en vänförfrågan på facebook idag.
Insåg att av mina 142 vänner har jag skickat ut vänförfrågningar till 0 st.
Ibland har man träffat folk och undrat om man skulle fråga dom.
Har alltid kommit fram till att på facebook ska man nog ligga lågt.
Vill inte erkänna mitt missbruk. Tror jag i snitt brukar vara inne där i 2 timmar om dagen.
Ungefär den tid jag brukar lägga ner på kaffe. Om man räknar dricka. Koka. Diska. Skjuta.
Det räknar man inte. Oftast kombinerar man det med frukost. Förmiddag. Efter lunch. Eftermiddag. Efter middagen.
Kvällen brukar jag dra en gräns vid. Vill aldrig dricka kaffe efter 18. Ibland händer det. Efter kl 19 är jag dock totalt paranoid och dricker aldrig en droppe kaffe. Enda undantaget är om jag är full. Då kan man göra en del undantag. Helt klart.

Idag såg vi film.
Läste att Borg skulle iväg och träna på nasse.
Tänkte att det skulle varit nice att hänga med men tänkte sedan igen och insåg hur kallt det är ute.
Blev dock inspirerad och ska strida på Cross trainern i källaren tror jag.
Kanske en 20 minuter i alla fall. En halvtimme skulle vara nice. Det blev några femtio minuterspass innan julen minns jag. En svunnen tid.
Har inte ens som mål att ta 50 minuter ikväll.
Blev egentligen inspirerad av 3 chokladmuffins som kändes som 3 för många.

Styrketräning och löpning vore också trevligt.
Måste styra upp det imorgon tror jag.
Fast nu ska jag inte lova för mycket.

Lovar att dricka kaffe imorgon. Käkar chips och dipp ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0