Någon gång måste du bli själv

Insåg att när man är ungefär 30 år så har man ju ungefär 50-60 år kvar att leva.
30 år borde egentligen alltså inte vara någon ålder.
Fast jag gillar att känna mig ung nu.
Vi båda är unga.
Kanske är det det jag gillar.
Fast jag borde nog sluta drömma så himla mycket.
Har också slutat en del med det.

Hörde dessutom spotify reklam om någon idol samlingsskiva med massa idolcovers.
Var bland annat en snutt av heart shaped box. Jay som sjunger.
Alla har ju typ hyllat honom för sin röst.
När han gör en cover på en nirvana låt så hör man ju direkt att han har inget att komma med mot Curt.
Inget alls.

Fast det är vad jag tycker.
Var tvungen att poängtera det.
Även om ni redan visste det.
Har haft 6 läsare 3 dar i rad.
Också det kan nog gå mig åt huvudet.
Ska sova mig ner på jorden igen.
Godnatt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0