Om jag hade lite kraft kvar att ge dig

Tog mig ut i världen.
Lyckades nog fixa ihop en rätt bra låt. Hoppas jag i alla fall.

Jag och Danne drömde iväg till Micke efter några svängar på stan.
Vi avslutade nu vårat sagan om ringen maraton.
Insåg att vi började se den i oktober.
Känns som att det varit en jävla resa med dom där filmerna. Hur jag har lärt känna folk under resans väg.
3 månader har verkligen flygit iväg.
Hoppas att lite mer tid flyger iväg.

Var sedan och hämtade Paulinas vantar hos Joe.
Spännande resa hem i mörkret. Eller också inte. Flöt på bra, parkerade bilen och sa adjö till Danne.

Börjar dock undra om det här är vad man har att vänta av jullovet.
Köra bil.
Vara med Danne.
Dricka lightläsker.
Se film.
Vara nykter.
Sova länge på dagarna.

Det låter lite tragiskt.
Ska försöka strida för att det inte ska bli så.
Men man kan inte göra så mycket mer än att hoppas egentligen.

Ville nog egentligen säga någonting annat. Det kanske går bättre på ett tag.
Eller imorgon.
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0