Racing in the street

Lyckades klocka in en förkylning ganska lagom till julafton.
Tråkigt.
Men trots feber och hals ont så har jag lyckats slå mat och choklad rekord tror jag.
Framförallt chokladrekord.
Har ändå haft en underbar jul.
Hårt för all kids att läsa att jag som musiker gillar julen.
Såg en dokumentär om Bruce ikväll.
Tanken slog mig att medans Rolling stones skapade musik genom att droga, dricka sig fulla och vara odrägliga, så kämpade han med texter om kärlek, revansch och arbetarklassdrömmar.
Nästan så att man börjar hata dom där dryga jävla britterna.
Visserligen är det också därför man gillar dom.
Kan dock identifiera mig mer med Bruce. Om jag nu ens kan likna mig lite grand med någon av dom.
Men kanske 2011 har mer av rollingstones världen att bjuda på.
Skippar gärna drogerna.
Skulle dock gärna kunna ta att se bra ut, vara full, spela in album och spela live och leva på det hela.
Visserligen kör jag gärna Bruce stilen också.
Kör nog dock helst min egen väg.
Insåg att jag inte vet vad jag kommer syssla med nästa jul.
Eller jag lär väll fira med familjen, men vad jag kommer ha julledigt ifrån. Jobb, skola, musik eller arbetslöshet.
Hoppas på musik, kan ta att ha ett jobb, undviker helst skolan och har mardrömmar om arbetslöshet.


Har som mål att ta mig in i jeansen till nyår.
Ska ju bota mig själv imorgon. Sedan så kör jag hårdträning och typ hamburgar dieten fram tills det är dags att klä sig lite fränare igen.

Men det är gott att äta.
Önskar bara att det fanns någonting som botade feber och känslan av att vara alldeles för mätt fet och flottig.

Men Jullovet har varit skönt.
Upplevde reastressen med min bror och far idag.
Sedan teknikstressen.
En skön stress.

Kaffelugn imorgon.

Får se när omvärlden börjar vakna upp igen.

Godkväll.

Kommentarer
Postat av: Antonnatalia

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-03-10 @ 14:47:16
URL: http://antonnatalia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0