Sjung för mig igen, det lät som regn

Har druckit massa med light produkter idag.
En julmust, läsk till maxmaten och nu en pepsi max.
Förlåt passe. Imorgon och resten av livet ska jag undvika light.

Hatar att man dessutom ser ut som jävla iggy pop när man dricker light.
Blodådrerna liksom växer.
Dags att ta tag i livet.
Jag och Borg har level nu. Jag behöver inte Light.

Behöver den där kramen jag inte fått på några dagar nu.
För att vi är vänner.
För att jag är kär i dig.
För att jag drömmer om dig och vet hur allting borde vara.
För att jag kände mig mer full och levande på lördagen när vi låg bredvid varandra i samma soffa och du kom närmare och närmare ju längre ner solen gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0