Söndag hela dagen

Väcktes upp av att mobilen ringde idag.
Fick panik och kämpade länge med att försöka stänga av den.
Sen så kändes det lika bra att gå upp då klockan nästan var halv ett. Men jag känner mig inte speciellt utvilad.
Kastade i mig den vanliga youghurt frukosten på rutin utan att egentligen känna om jag var hungrig eller inte.
Sitter nu och rutindricker kaffekopp nummer två.
Borde skippa rutiner.

I och för sig brukar jag inte sova så här länge men det känns inte direkt kreativt.
Ringde upp Joe och fick veta att vi tappat en monster i en snödriva där igår.
Måste varit riktigt kall vid dethära laget.

Förgyller morgonen med lite Kent.
Funderar på att ta sig en svängom på nautilus. Styrketräning och löpning på band. Jag menar varför bryta ett vinnande träningskoncept? Har ju sträckt sig från torsdag tills idag.
Får fortsätta tills nästa fylla.
Då är man befriad igen.

Har för mig att jag drömde om en fest eller någonting inatt. Fast dröm minnet är raderat.
Helt tomt.
Allt känns tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0