Spelar det längre någon roll?

Undrar vad det är jag tror egentligen.

Finns inte mycket som betyder saker här i livet.
Det är ju nu när man är ung som man måste passa på att leva.
Det är så det känns och det är ingenting att skämmas för.

Jag skulle vilja strula runt med henne varje natt. I varje gathörn, under varje snöflinga, bakom varje hörn, i varje trappuppgång.
Varje fylla.
Jag vill kolla på solen varje dag bredvid dig.
Jag vill dricka mitt kaffe varje dag medans jag får le mot dig.
Jag skulle vilja kriga mig upp på morgonen med dig.
Jag skulle vilja förvandla mig varje gång med dig.
Jag skulle vilja fly med dig. Inte för att det finns så mycket att fly från. Bara att fly mot. Till. Framtiden. Tillsammans.
Jag skulle vilja glömma bort att andas med dig.
Varje natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0