Ta mitt skimmer, för jag brinner, du är blott en blek lanterna

Fan man har det nog riktigt bra ändå om man ska jämföra med Curt Cobain. Mannen var ju visserligen sjuk.
Men ändå.

Min taklampa på mitt rum har magiskt nog börjat lysa igen.
Förra veckan så började den blinka, och låta, och jag var rädd att den skulle börja brinna.
Sen dog den helt, och jag har varje dag blivit besviken då jag försökt tända lampan när jag sökt någonting där inne eller så.
Men så ikväll så tände jag den återigen av vana och den lyste.
Imorse så funkade den inte. Kanske bestämde sig för att börja leva igen. Vilken skön tanke ändå.
Nu har jag varit trasig klart. Dags att bli hel igen. Dags att lysa.

Ska också lysa. Ska drömma samma jävla dröm hela tiden och bara försöka leva upp till den.
Du sa ju själv att man måste våga dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0