Berätta för mig om det är sant

Skulle vara skönt att somna tidigare idag än igår.

Skulle vara trevligt att fan få som man vill.
Inser att bloggen bara har blivit något slags bollplank.

Vill gå och käka pizza med Passe någon dag.
Dricka monster med Borg en annan dag.

Dricka kaffe och sådant också.
Vad som helst som man kan göra tillsammans.
Typ bara vara.
För att må bra.

Ska berätta om någonting annat.
Kaffet smakade jävligt bra imorse.
Fast sista koppen hann svalna rätt rejält.
Stälde den under sängen medans jag lyssnade på musik och halvsov.
Sen när jag insåg att den inte var uppdrucken och jag snart skulle iväg så panikkastade jag mig ur sängen och svepte det ganska kalla, då äckliga, kaffet.
Tänk att värmen kan göra så mycket med en dryck.

Ungefär som att få en kram av någon kan göra så mycket för din dag.

Fast det jag ville komma till är att Säkert är riktigt bra.

Drömmer om våren.

Vill att vi ska slänga oss in i bilen och åka iväg.
Leva på kaffe under morgonen. Musik till lunch. Alkohol till middag. Sex och hångel resten av kvällen.
Sedan maxmat när morgonen närmar sig.
Behöver inte ens åka iväg med bilen.
Konceptet skulle nog funka minst lika bra här i luleå.
Behöver nog inte ens vara vår.
Vintern skulle nog också gå bra.

Fast det skulle bli ett jobbigt koncept i längden.
Förhållanden är grejen.
Med rätt person tror jag.

Jag kanske borde börja sälja koncept. Som avskräckande exempel.
När man har ett halvår kvar så har jag ändå ingen aning om vad fan jag vill.
Eller jag vet vad jag vill. Hur allting borde vara.
Men jag vet inte vad jag vill syssla med. Eller jag vill vara med mina vänner. Kanske utveckla vänskapsrelationer i vissa fall, och spela musik. Leva på musiken.
Fast visst, får jag den där vän delen så kan jag fan i mig jobba på max till och med.

Eller jag vet inte.
Man vet ingenting på kvällarna längre.

Tänk om någon som Annika var kär i en.
Tänker på låtarna hon skrivit och undrar om alla låttexter handlar om någon.
I så fall så borde det finns någon jävligt lycklig där ute.
Fast nu har jag redan hittat någon bättre än Annika.

Eller jag har inte ens letat.
Att leta är dödande.
Det ska bara ske.
Som Martin skulle sagt.
Searching is killing me.

Har inte hittat någon julstämmning heller direkt.
Dags att lägga ner bloggandet för ikväll.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0