Utkast: Dec. 29, 2010

Försatte mig i ett slags mellanläga mellan mätt och spymätt.
Måste börja tänkte på drömmarna och så.

Hoppas på ett litet varmare väder imorgon så att jag orkar ta bussen in till nautilus och löpbandet. Och lite styrkemaskiner också.
Ville dock rapportera att jag stred på Cross-trainern i 22 minuter.
Ska fira detta fenomen med att dricka kaffe.
Tar jag mig till gymmet imorgon står dock bara ett mål framför mig.
Milen under 49 minuter.

Kvällens mål var att försöka få kontakt med omvärlden.
Det gick inte riktigt då Danne inte svarar på Facebook chatten.
Nu är ju inte den så pålitligt, vilket jag fått erafara genom det gågna året.
Fast nu fick jag ett svar att han spelade Mw2.
Klassiskt spel. Blev en del spelande av det förra jullovet.
Fick inte mycket mer till svar av Danne som loggade ut dock.
Kände väll pressen.

I år har det liksom inte blivit något genomgående mönster på jullovet.
Känns som att jag mest gnällt.
Men nu ska jag inte göra det.
Det är skönt att sova ut på mornarna.
Dricka kaffe.

Funderar på att ta och chocka systemet och se solen gå upp imorgon.
Den går tydligen upp 09.53 enligt smhi. Inte så farligt ändå.
Hade räknat med att få stiga upp runt 9.
Fick en timmes sovmorgon redan nu skulle man kunna säga.

Hade somsagt planer på att kontakta omvärlden.
Tänkte ringa Borg men mobilen ligger på min säng.
Och jag brukar ringa honom typ varje dag ändå.
Vill inte att han ska bli less.

Vill att han ska bli lika glad som han kommer bli av drycken vi har som väntar tills fredagen.
Sen kan vi skjuta levels.
Fast man skjuter inte det.
Får helt enkelt ta det för vad det är.
Blir garanterat bra.

Ska nog hämta den där telefonen trots allt.
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0