Va fan vet dom om vår romans

Har länge stått emot familjen.
Men vissa texter har faktiskt öppnat mig lite grand.
Nog har väll Passe ett finger i spelet som har låtit mig höra några låtar med dom ett antal gånger.
Men dom är faktiskt bra.
Gillar konceptet att han inte hade något band och liksom remixade ihop musik och ändå kan spela live, utan band.
Gillar tanken eftersom jag inte heller har något band, men musik ideer.
Kan dock inte mixa ihop grejer med en dator.
Men hade jag kunnat så.

Var skönt att drömma med Borg en sväng idag.
Monster sitter också alltid rätt.
Och man fick fan offra sig i -20 när vi promenerade till coop. Var säkert 20 min i iskall kyla.
Måste säga att fylledieten funkar förjävla bra också.
Fast nog hade det varit härligt att träna och bygga lite muskler och kondition.
Hoppas att inte mitt och Passes träningsflyt under hösten bryts nu under vinter och våren.
Hoppas att ingenting bryts. Att allting stärks. Kanske andra band kan brytas. Eller så blir det inte så.
Man får tänka posetivt i alla fall.

Inser att det är förjävla fint utomhus när det är så jävla kallt.
Men när man väl kommer ut ser man det inte. Man får tunnelseende direkt och vill bara ta sig från punkt a till punkt b.

Har tunnelseende överallt.
Vill bara ta mig till dig.

Dricka kaffe och lyssna på samma musik eller göra vad som helst.
Det blir liksom inte ett dåligt koncept eftersom vi alltid lyckas ha roligt.

Men jag vet inte riktigt vad framtiden bär på.
Och det är ju typ det jobbigaste.
Fast jag är så pass bra på att drömma om bra saker, så så länge jag inte vet säkert så har inga drömmar krossats.
Men sen om det inte blir som jag hoppas så faller jag väll desto hårdare.

Skönt att man har så jävla bra vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0