Vi är bättre än grå.

Kan ni förstå att det snart är jul?
Det kanske egentligen inte är så himla fränt.
Men förra året vid den här tiden så hade jag bara bandet och repandet i huvudet i stort sett.
Vi repade, åt marabou vinter, spelade live första gången och spelade tv spel på kvällar och helger.
Jag drack en hel del kaffe också och var mycket med Joe. Eller med hela drapes om man räknar bort Jesper och lägger till Borg.
Vi spelade in en låt vid den här tiden också.
Lite tråkigt att inte ha ett band.

Men då hade jag liksom julkänslan flödande inom mig.

I år har det ändå blivit julbakning, julmarknad, pepparkakshusbak och massor utav annat men ingen julkänsla för det.
Spelar väll ingen större roll egentligen.

Kan ni förstå att jag snart bara har en termin kvar av gymnasiet?
Dags att ta sig ut ur bubblan och börja på att bygga upp någonting nytt.
Kan ju bli härligt.
Att flytta hemifrån är väll en ganska stor dröm jag har i nuläget.
Har såklart större drömmar än så.

Skulle vara gott med en Lyx, kanske inte hos Jenny G då avståndet dit liksom växer när det är så förbannat kallt.
Men någon annanstans som max finns.

Skrämmande att man inom ett halvår ungefär ska veta vad fan man vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0