Vinterdvalan

Det blev inget rep idag heller.
Har varit fast i kallax hela dagen.
Fick uppleva lite fysisk aktivitet när jag skottade snö senare.
Skärde lök när jag lagade middag idag. Insåg att det inte är lika kul att skära lök när man inte har någon att visa för.
Lära upp.

Måste bryta mig fri imorgon.
Saknar att vara med Passe.
Lyssnar på kent hela tiden och dras med. Ska försöka hitta julkänslan imorgon.

Såg inception med Danne i hans "lillstuga", dörren gick inte att stänga helt så det blev galet kallt.
Eftersom jag och Danne inte visar några briser för varandra så satt vi och frös och såg klart filmen.
Sedan gav jag upp och gick hem, för att jag frös så mycket. Blev inte mycket varmare efter promenaden.
Men man blir värmare av att vara med sina vänner.
Var dessutom skönt att jag öppnade upp mig för honom förra fredagen. Speciellt som jag inte minns ett ord av det.
Tror dock inte att det är läge att öppna upp sig för någon just nu. Bara dom jag redan gjort det för.
Skulle vilja ha kaffesällskap imorgon.

Känns lite utjatat att skriva att jag drömmer samma drömmar.
Men jag gör det.
Så att ingen behöver tvivla.
Ska nu välja och vraka bland svt plays utbud.
Känner dessutom inga spår av åldern.
Vill dricka imorgon.
Men dricka är synonymt med att bli full i Passes och Borgs sällskap.
Borg ordnar saker. Jag vågar byta låt för att provocera. Blåsa rök i ansiktet.
Mitt rivsår har dessutom försvunnit nu.
Kanske är det därför jag vill dricka.
Så att vi kan förvandlas tillsammans.
Klart det är därför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0