Alla trodde att jag skulle förlora mig

Klev upp ganska tidigt idag. Typ kvart över 10 eller något sådant.
Åt frukost och begav mig sedan ut för att fixa igång skotern.
Hann ta en tur på typ 10 minuter så gick den varm och började ryka mer än Borg när han röker.
Var som tur var bara någon liten plastgrej till kylarsystemet. Fast det tömdes ju och så.

I alla fall när jag sen kom in så käkade jag hamburgare. Och nu sitter jag här och det känns som att jag vaknat för 10 minuter sedan.
Det blev liksom en resa tillbaka i tiden.
Känner mig seg och trött.
Lite jobbig känsla.
Skulle nästan vara skönt att gå och lägga sig igen.

Vakna upp och börja om kaffekvoten.
Men jag ska kämpa. Hålla mig vaken. Levande.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0