Amuse you

Inatt hade jag i alla fall en dröm. Har även denna gång lyckats glömma den.
Måste hitta tillbaka till drömsömnen.
Nu är jag inne på den tredje koppen morgonkaffe.
Vet inte vad jag tänkt igår när jag endast drack 2 koppar innan jag begav mig iväg. Det hade kunnat sluta illa.
Idag ska jag försöka utmana löpbandet. Förhoppningsvis så har min sträckning gått över. Sen ska jag kitta kavaj och därefter spela lite hos Micke misstänker jag.
Hoppas att även kvällen får lite innehåll.

Läste några gamla interljuver med Bad Cash Quartet igår. Eller det var mest Jonas och Martin som pratade.
Galet skön inställning dom har.
Dom vill bara spela i ett band. Och då gör dom det.
Jag vill verkligen också hitta sådana människor. Tänk att repa hela tiden. Direkt man vill.
Slungade ut lite nostalgiska bilder igår på bloggen.
Det är glömt idag.

Vet inte riktigt vad jag tycker om Jenny G längre.
Hon säger inte ens "varsegod" när hon ställer fram en lyxshake.
Det finns det andra som gör. Som dessutom gör den så mycket godare.
Nu är det visserlilgen ett tag sedan det blev någon lyx överhuvudtaget.
Ska snart ta tag i livet och köpa en.
På fredag kanske.
Hoppas att någon annan än Jenny G jobbar.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0