Den sista timmen betyder ingenting om du är borta.

Jag sitter och utmanar mig själv på gitarren eftersom jag måste kunna två country låtar till på fredag.
Kan ju bli intressant men jag har lite dålig inställning i nuläget.
Hoppas att vi får fin publik i lärkans fik.

Spenderade lite tid där idag och drack kaffe och så.
Har just nu spenderat tid gitarren och en annan kopp kaffe.
Undrar över mysteriet med att kaffet smakar mycket bättre hemma än i skolan.
Eller det smakar bättre överallt än där.
Så det så.

Jag får vidga mina vyer lite.
Måste dessutom på att vara jättefrisk imorgon för då väntar gym med Passe på morgonen. Följt av projektarbete, vilket är välbehövligt.

Förvånade mig själv igår, med vilken musik jag lyssnade på för ett svagt ögonblick. Det ska vi inte gå in på.
Tror att det kan bli spännande att se vart man kan komma under den kommande tiden.
Vem man ska drömma om och så där.
För nu vet jag inte.
Därför ska man ju vara en optimist.
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0