Elefanter

Hade förresten drömmar inatt.
Drömde att jag skulle repa med ett band. Men det var inte bestämt vad jag skulle spela.
Slutade med att jag fick spela tamburin.
Kommer ihåg att jag inte spelade så mycket i ren protest.
Tamburin....
Skulle vilja ta steg framåt. Inte bara sitta och dricka kaffe hela tiden.
Skulle vilja skaffa mig ett kaffesällskap för en realtiv framtid.
Vintern kan ha sin charm ibland.
Men jag hoppas att vi kommer få ha några äventyr som kan bli riktigt härliga när våren och sommaren börjar närma sig.

Ska ta och spela lite gitarr nu och så.
Sen får vi se vad som händer i världen.
Smörgåstårta hos Mickes bror händer det vet jag. Eller hos micke. Men mickes bror är det lyckliga födelsedagsbarnet.
Ska försöka pressa mig lite på gymmet också.
Och så ska jag ju återse min kavajknapp.

Och jag sitter och lyssnar på kent.
Snacka om att få nya perspektiv.
Fränt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0