Ett bättre djur

Dags att spotta ur sig ett inlägg till.
Kanske för att det är så det blir ibland.

Är otroligt taggad inför morgondagen. Skulle bara vilja skippa skolan laga pannkakor och sprätta den första kalla!
Tror att det kan bli riktigt bra.
Har dock fått något som kan liknas vid träningsvärk i vänstra armen.
Är det efter mina starka simtag idag kanske?

Får se vad morgondagen säger.
Skulle vilja lyssna på hästpojken hela natten.
Fast det går inte.
Istället måste jag sova och ha musik tidigt imorgon.
Har haft 7 läsare några fler gånger nu.
Börjar vänja mig vid stjärnglansen.
Nej jag skojjade. Man blir aldrig van.
Jag inser att jag inte kommer behöva känna den tunga känslan man har när man är bakis och ensammen.
Nu kommer jag förhoppningsvis känna något annat.
Och Arvids kaffe. Det blir briljant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0