Freeze out

Offrade lite tid från pluggandet idag på att åka iväg och repa med Ludde.
Han köpte en stor pizza som precis rymdes i micron och som började snurra efter att den smält till sig lite.
Det blev liksom dagens underhållning.
Gav också förslaget att vi skulle ordna en spelning. Med min musik. Ludde som min gitarrist.
Hans nerver höll inte för förslaget påstod han. Kanske vill han inte kritisera mig. Jag vet inte.

Har sedan jag kom hem dock plugga samhälls.
Nu har jag tagit en välförtjänt paus och skalat en apelsin som smakade väldigt bra.
Förtjänar egentligen ingen paus eftersom att jag pluggade så lite igår och får skylla mig själv.
Har hittat motivationen ikväll och det är ju bra.
Var till och med motiverad på att gå ut idag. Ville gå till kvantum för att köpa onico. Men Paulina var inte så sugen på det förslaget och jag fick ändå tag på en annan variant av låtsas snus sen när jag och ludde var där.

Var väldigt sugen på onsdagsklubben imorgon ett tag. Fast det suget har dödats nu.
Är sugen på att träna väldigt hårt. En period. För att sedan festa bort formen igen.
Underbart.

Längtar till morgondagens kaffe och inser att jag kommer vara så förbannat trött imorgon, och det är typ den jobbigaste känslan jag vet. Speciellt när det är kallt när man ska ut också.
Men man ska inte klaga.
Det är fina dagar.
Kom dessutom på att jag ska tvinga Passe att ge elmo en chans. För hon gillar ju nästan Magnus.
Hon fick höra några toner av unbreakable idag när vi stod och frös i busskuren innan min buss kom. Jag tror att det gick hem.

Jag åt fjällröding till middag idag. Det var magiskt gott.
Inser att den här bloggen börjar bli för personlig.
Ska styra upp det imorgon. Då ska jag försöka att bara berätta hur kaffet smakar.
Svart.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0