Ge mig arsenik

Insåg just hur oskönt det är med långkalsoner. Men det kan nog vara skönt när det är 18 minus ute.
Jag förlorade dock min och mickes tävling. Vem som kan vänta längst med att ta det.
Fast han kan ju också ha det. Dött lopp i sånna fall. Då kan vi ju istället tävla om vem som har det längst in på våren.

Har börjat uppleva ett motstånd när jag ska upp på mornarna.
Det är väll normalt att vara trött denna tid på året dock.
2 koppar kaffe.
Inser att jag inte kommer hinna med någon mer.
Får försöka klara mig ändå.

Ser framemot att baka pepparkakshus nästkommande helg.
Det blir nog dessutom roligare om man är bakis.
Och om vi har byggt vidare på planer från senaste fredagen.
Funderar på att föreslå stuk.
Vi lär ju ändå inte ta oss ut. Bara vi tar oss till max sen så blir jag nöjd.
Eller inte ens det är så viktigt.
Jag vill bara berätta en hemlis.
För att citera lite grand.

Men du sa ju igår att du inte heller visste vad det var med den platsen. Där vi stod.
Fast du ljög nog.
Eller skojjade.

Jag vet inte. Måste springa till bussen nu!

Kommentarer
Postat av: Commaria

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-06-14 @ 11:15:07
URL: http://commaria.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0