Håll i mig och släpp aldrig taget.

Kom till en insikt idag.
Efter lite sömn som jag hade behövt spara tills nu istället.
Tur att jag har koffeinfritt kaffe att dricka och musik att lyssna på.
Men i alla fall.

Det borde väll i relationer finnas en punkt då man inte tycker om varandra lika mycket som dagen innan.
Eller tycker man om någon lika mycket från och med en punkt.
Säg att man till exempel gifter sig.
Stannar det där då?
Tycker man om en på samma nivå hela tiden då eller blir det liksom bara bättre och bättre?

Tänkte att någon gång borde det ju sjunka det där gillandet.
Inte hur mycket man älskar varandra. Men tycker om.
I en relation.

Eller jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0