Historien om en lovestruck yngling

Har levt i en bubbla idag.
Har varit utanför dörren första gången vid 21. Då jag hälsade på min farmor och farfar ett kort ögonblick.
Har i övrigt kollat igenom "Lite Sällskap" Serien. Den är lite smårolig. Känns dock väldigt olikt mig att sitta inne hela dagen. Jag har fastnat liksom.
Ska bli skönt att komma iväg imorgon och börja dagen med Gym med Passe. Sedan en lektion och sedan rep.
Och kaffe i mängder ska det bli imorgon. För jag har inte klivit upp så tidigt som i morgon på över en vecka.
Men det löser sig nog.

Dags att bryta sig genom isen och andas lite liksom.
Tills fredagen. Då kan jag stänga in mig i mig själv.
Med andra.

Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0