I've seen people losing all of their faith before they knew what they were looking for

Slut och slut.
Det är början på något nytt.

Känner att dagen kanske inte blev som jag hoppats. Men inte alls dålig.
Hoppas det fortsätter imorgon.
Tror att jag har upptäckt något som varit borta ett tag.
Vet inte om jag gillar det eller inte än. Det är liksom otänkbara scenarion och sådant men det kan ju få hålla i sig ett tag så länge det inte tar mig för långt.
Micke sa till mig idag att jag kanske hoppas för mycket på saker och därför blir besviken. Nu syftade han på Fable 3 och på Marabou vinter vit, men jag kan känna igen mönstret i andra saker. Det ska inte ske denna gång tror jag.
Blev i övrigt besviken på Marabou vinter vit igår, skönt att Paulina och Emil kunde fortsätta vara sköna och se en helt värdelös film. Tror nog att grejen med film är att det gäller att bara ha ett trevligt sällskap.
Bara tanken på att Paulinas spya låg kvar i köket sen kvällen innan när jag vågade sätta mig i en bil igen vid femtiden igår är ju ett bevis på hur lätt dom tar livet.
Med rätt inställning.

Men jag ska somsagt inte hoppas för mycket.
Såg dessutom den briljanta filmen Nowhere boy med micke idag.
Såg ett mindre briljant avsnitt av paradise hotel med Danne också, ett av mina svagare ögonblick kanske, jag vet inte.
Tog mig levande igenom med onico och pepsi.
Har varit ute på en kall kvällspromenad med danne alldeles nyss, det får liksom kompensera.
Verkligen kallt utomhus.

Men jo.
"Vad är din typ då?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0