Jag ler mot dig.

Levde livet svart på vitt igår.
Vi struntade i träningen och åt pizza istället.
Det var nog välbehövligt. Var så grymt otaggad under svenskan.
Fast sen återvände livsglädjen och vi kunde sitta och döma ut alla som råkade passera förbi fönstret när vi satt och dra te på roasters senare under kvällen.
Förrutom Magnus.
Paulina borde vakna upp och inse hans briljans.

Är så otaggad på musik idag.
Men taggad på resten av dagen.
Jag ska ta och sluta inbilla mig saker nu. Eller jag menar NU!
Hade tänkt göra det redan igår men då var jag ju med Passe hela dagen och hoppet fick liv.

Längtar tills man får åka iväg och se håkan också.
Hörde ett rykte om att en busstur till östersjund tar 12 timmar.
Alkohol kunde ju vara ett försvar. Kaffe ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0