Jag mötte dig i mörkret

Ojojoj. Nu får ni ta och lugna ner er alla läsare.
Hade hela 7 st för två dagar sedan.
Vet faktiskt inte vad jag ska göra när jag har en sådan stor skara som läser.
Kanske kommer det stiga mig åt huvudet.

Ska ta och fundera över detta medans jag äter middag.

Vill flytta in i en studio och spela in.
Tänk alla lyckliga som har fått spela in ett album.
Det måste ju vara en av dom mest ultimata drömmarna.
Fast nu kom jag på att det var helt fel. Tänk att få spela live inför en stor skara människor som gillar det man gör!
Eller tänk att få spela live inför 10 personer som gillar det man gör.
Tänk att spela live. Med ett band bakom sig.

Det finns mycket att drömma om känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0