Klart jag kan, jag är en alf.

Orkar inte kolla igenom min mail, och det börjar bli en för stor samling.
Såg Harry Potter 7 del 1 idag! Shit vilken rulle.
Kände mig levande när jag lämnade salen.
Har läst boken för typ en månad sedan så jag saknar ju lite detaljer.
Men helheten var ju en fin kombo!

Skönt att gilla något som går på bio! Det är ju alldeles magiskt.
Lagade soppa idag med Paulina medans micke värmde fåtöljen.
Sen kom Emil hem till nylagad soppa.
Han hade jag kunnat laga soppa till igen. För att han är så skön.
Haha.

Har taggat till inför fredagen och har lyssnat mer på Joel Alme.
Måste erkänna att jag även lyssnat på Daniel Adams-ray. Fast det är ingenting jag borde erkänna.
Speciellt inte i bloggen.
Känns som att jag befläckar mitt rykte helt i onödan. För i bloggen kan man ju ljuga fritt utan konsekvenser.
Fast jag gillar att hålla mig till sanningen. Det är då man växer.

Har pluggat svenska senaste en och en halv timmen(lustig mening). Det börjar fastna. Vill hålla min mvg standard kvar i Svenska B. Prov imorgon. Tjalala.
Känner att jag ser framemot morgonkaffet imorgon. Ser framemot hela dagen.
Ska gå i skolan och lära mig massa saker ha prov och sedan ta och Simma och Bada ångbastu med Passe.
Mot förutsättning att hon inte ska sola solarium så länge.

Sedan måste jag lära mig låtar på gitarr.
Eftersom jag inte har gjort det idag.
Sen kan jag sova och ladda inför en fredag på Stuk.
Spelas det musik från göteborg på förfesten blir jag nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0