Publiken på bakersta raden.

Yes. Kavaj. Check.
Nya hörlurar. Check.
46 min och 14 sec på milen. Check.

Slog några rekord idag.
Sedan så införskaffe jag en kavaj som jag var i behov av.
Sedan så har jag spelat spel med micke upplevt äkta hunger, lekt med min kusin och besökt min farmor och farfar.
Ikväll så har jag hängt med Danny.
Hade ett svagt tillfälle återigen och såg paradise hotell.
Men men. Har nyss varit ute på en kvällspromenad. När vi sedan stannade utanför Danne och pratade ett tag så insåg jag att det verkligen inte är varmt ute.
Inget fel med det. Snö skulle vara nice.
Insåg just att jag har läxor att ta tag i. Det får ske imorgon.

Hösten börjar tyvärr få sitt grepp. Man är inte lika effektiv vad gäller saker man borde göra.
Men jag gör det jag vill göra ibland i alla fall.
Skulle vara nice om jag alltid kunde göra så.
Eller kanske inte.

Håkan Hellström blev dessutom bättre när micke skänkte mig ett par nya Creative lurar till min ipod.
Nice att ha ljud i båda öronen. Stereo heter det visst. Känns modernt.
Ser redan nu framemot morgonkaffet.
Känner igen mig själv där.
Skönt. Även om man säkert mår bra av att förvandlas och förändras också.

Har dessutom roliga tankar.

Fast jag vet inte om jag vill leva ut alla drömmar.
Ska testa att ringa Borg igen.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0