Put me back togheter

Göteborgare är göteborgare.
Och dom kan ju av någon anledning göra musik bättre än någonting annat.
Kanske borde man själv flytta dit.
Nu vill jag inte kritisera andra musiker. Dom är briljanta dom med.
Kanske tar dom mer knark i göteborg än till exempel Linköping eller Umeå. Jag vet inte säkert.
Har ingen statistik att backa upp det med. Så det får vara.

Vet inte vad som hände i slutskedet av repet. Men jag fick så himla ont i halsen.
Blev i starkt behov av något sött när jag kom hem också så jag provade att skapa en mikrokladdkaka.
Och det lyckades, räddade den sekunder innan den skulle blivit för välmickrad.
Nu blev den kladdig.
Eller den var det, den är slut.
Att vara mätt är ju en lite seg känsla när man är sjuk. Eftersom man egentligen inte har någon matlust.
Hoppas att det hela gått över tills imorgon.

Jag minns att jag förra året i oktober tror jag, var sjuk i en vecka.
Jättesjuk om jag får säga det själv.
Gjorde bara en enda grej och det var att gå från sängen till soffan där jag låg och spelade Fable 2.
Kanske är det meningen att jag nu ska bli sjuk för att kunna klara ut Fable 3.

Men det känns ganska meningslöst.
Jag tror att jag gillar att vara singel men jag gillar inte att jag går runt och drömmer om en tjej.
Det är bra på morgonen men dåligt på kvällen.
Alltså inte hur jag mår utan att det är bra att drömma på morgonen.
Inte ens onico pepparmint smakar lika bra när man har halsont.
Sist jag var sjuk var i Maj. Så jag är inte så laddad på mer sjukdom nu.
Ska hoppas att det är över imorgon.
Det finns en feber i stan. För harry potter.
Emil är ganska rolig i facebook chatten. Haha.

Sa jag att vi levererade idag på gymmet?
Är jag inte sjuk imorgon så ska denna briljans ske även imorgon.
Sen ska vi fixa biljetter och jag vill ha sällskap när jag ska köpa nya jeans.
Får se om jag får det.

Blev en lite längre blogg det här men det är inget jag sörjer.
Bara att jag åkte hem efter repet.
Fel håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0