Sunny day

Tänkte vara kulturell och se på någon dokumentär eller naturfilm på svtplay.
Jag har alltid gillat svtplay. Men på senaste tiden så blir jag illa till mods av deras sida.
Mår inte bra av morgontidningen heller.
Brukar alltid lusläsa den, men på senaste tiden har jag inte ens kollat igenom serierna. Inte ens öppnat den liksom.
Vill väll inte göra någon revolt eller något. Hade gärna haft ett sug efter att läsa den.
Men det kanske kommer tillbaka.
Drack bara 2 koppar kaffe idag också. Men det borde liksom inte påverka.

Eller så lägger jag ner alldeles för mycket energi på att gå runt och tänka på henne.
Eller det visste jag redan. Men jag kan inte bestämma själv när det ska sluta.
Och jag är ju rädd för att det ska gå över. Innan något mer hänt.
Fast jag vet ju samtidigt att det nog inte går över om något händer. Fast då kanske jag kan byta perspektiv.
Då kanske vi kan dela perspektiv. Fast det är bara en dröm jag går runt och har.
Men jag är ju inte heller blind. Det kan jag ju inte vara.
Kanske ska ta och träna imorgon efter skolan. Träning brukar kunna lösa saker för stunden.
Lite som alkohol.
Bara att träning är något man kan göra mer regelbundet.
Tänkte först skriva att man får mindre ångest av träning. Men jag brukar inte ha någon direkt ångest av alkohol.
Varför skulle man ha ångest för att man lever i nuet.

Inser att projektarbetet kommer behövas göras rätt mycket snart! Eftersom det ska vara klart på fredagen.
Tänkte övervinna ångesten för Svtplay och har slagit på någon tonårsserie.
Fast jag insåg efter någon minut att musiken vinner och snart ska jag ta och sova.
Hoppas jag.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0