Svart på vitt.

Gillar inte att spela gitarr längre. Vill bara spela det jag själv gjort och låtar jag själv väljer.
Känner mig trotsig.
Bas är mycket roligare.

Och jag vill ha ett band.
Vet inte om jag dödade några känslor nyss under promenade jag är inkommen från.
Skönt i sånnafall. Men ändå en förlust.

Känner mig lite kluven inför morgondagen.
Helsvart eller halvsvart liksom.
Kaffet kör jag då svart.
Livet ljust.
Hoppas vi.

Känner mig förresten rätt mör efter 3 timmars bad.
Och ångbastu då.
Lite som att marineras och sedan ångkokas.
Fast på ett bra sätt om man ska se till den sociala biten.
Och det är ju alltid ett steg framåt.

Gillar dock inte tanken på att saker dör.
Gillar inte när känslor dör.
Kanske borde börja gilla lite mer saker istället för att tänka på vad man inte gillar. Kanske borde gilla lite mindre saker med tanke på att det kan leda till saker man inte gillar.
Svårt sådant dära.
Svart på vitt.

Kommentarer
Postat av: Berntnikita

Thanks for the information

2011-01-28 @ 20:10:04
URL: http://berntnikita.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0