The police och sådära.

Blev just erbjuden party med min favorit partytjej.
Eller enda.
Till helgen.
Vet inte om jag inte såg mer framemot en sagan om ringen kväll.
Fast det är klart, det blir mer dans på det här sättet.
Men umgänget skulle kanske bli lidande.
Om tankarna skulle få flöda lite friare.
Gillar inte tanken på att dricka ofta.
Fast jag gillar tanken på att dricka lite grand. I rätt sällskap.
Gillar inte när folk blir andra personer av alkohol. Då är det fel.
Men när man förvandlas. Då blir det rätt.
Vi får se.

Får väll känna efter på fredag vad som känns rätt.
För nu vet jag inte.

Jag vill bara komma nära, låt mig vara din enda, spela bort allt som vi har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0