There is a light that never goes out

Skönt att man har gjort någonting idag.
Jobbigt att jag nog inte kommer göra något mer ikväll.
Skulle lika gärna kunna somna nu. Fast jag kan inte somna.
Skulle vilja somna menar jag. Vilja kunna somna.

Fick bingo idag på kavaj jakten.
Hade dock inte nog med pengar på kortet så finns den kvar imorgon så borde den bli min.
Det jävla taxibolaget har låtit mig betala dubbelt för resan hem i lördags.

Hade jag fått välja en händelse som skulle dubblats från helgen så hade det nog blivit antalet shoots jag Danne och Paulina drog i armkrok. Det hade nog inte dom valt.
Men nu får jag hursomhelst i alla fall betala dubbelt så mycket.
Ska ringa imorgon och reda ut det, eftersom dom hade gått för dagen idag.
Är inte kavajen kvar imorgon borde jag alltså ungefär kunna kräva gratis taxi livet ut.

Stred med Borg idag.
Stan vann och vi åkte hem.
Underbar man den där Borg.
Blev nästan Bisexuell här för en stund.
Gick dock över snabbt.
Verkligheten kallar.

Hästpojken är briljant ikväll. Somvanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0