Allting handlar om timing men vi hade tur

Det fanns en tid då jag berättade om mina drömmar i bloggen. Hösten 2009 tror jag att det var.
Igårnatt så drömde jag en mardröm. Den var inte att leka med. Vaknade upp och trode att jag var någon annan stanns, det tog ett tag innan jag förstod situationen. Kunde också konstatera att det var mörkt utanför fönstret. Jag gjorde det enda rätta och somnade om.

Tidigare så skrev jag att jag kunde sluta med kaffe.
Idag sänkte jag två koppar på morgonen, så det kanske inte är helt sant. Men det var bara för att jag var seg i huvudet.
Imorgon ska jag skjuta in sallad i systemet från Ica Supermarket med Borg. En spännande upplevelse.
På fredag ska jag till Sebastians lägenhet förmodligen klar i skallen, men jag vet inte i vilket tillstånd jag lämnar den.

Skola kanske inte är så dåligt ändå.
Har kollat mailen ett antal gånger idag också, och jag vet inte längre. Inget mail har kommit men ändå så ska man hålla hoppet uppe.
Ibland kan det vara svårt att hålla uppe på grund av andra saker.

Jakob Hellman och Markus Krunegård är två briljanta artister.

Veronica Maggio skulle komma till luleå i december läste jag.
Hon kommer, hon kommer 6 december.

Som ni ser så borde jag nog sova nu.
Ursäkta och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0