,.,.,

Vaknade upp även denna morgon och insåg att en hel fredag låg framför mig.
Fast först av allt så såg jag regn utanför fönstret när jag klev upp.
Min besvikelse visste inga gränser eftersom en löptur och ett benpass stod på dagens träningsschema.
Insåg att jag hade rätt mycket träningsvärk från igår. Vilket alltid är ett tecken på ett bra pass.

Skippade kaffet idag igen och kastade istället i mig gröt och en protiendrink.
Ordnade arbetsförmedlingen.
Drömde lite grand när jag lyssnade på Anna Ternheim. Lyssnade på annan musik. Kände en lust att bara lägga mig på soffan medans musiken skulle kunna söva mig någon timme till.

Insåg att jag var tvungen att vinna den här striden.
Man kanske skulle koka sig en kopp kaffe i alla fall.
Tankarna hinner ju vandra fram och tillbaka en del.
Nej, jag ska bara fånga dagen. Dags att ta tag i det där träningspasset och sedan låta kroppen tina upp i bastun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0