Ibland vill man hellre sitta kvar

Skönt att vakna upp fräsch till dagens fina väder.
Har hunnit vandra en liten promenad och ska snart rulla iväg till gymmet så snart som proteindrinken har fått lägga sig i systemet.

Igår så tog vi bussen till STUK och kollade läget.
Läget var lite olika lite olika tider på kvällen.
Men ska man vara ärlig så blev det en lärorik kväll. Jag tror att jag kunde ta mig ur för ett tag.
Låta allting vara. Det var skönt att stå i mörkret med ögonen öppna senare under kvällen.
För vi kommer aldrig närmre.

Paulina upptäckte sin stora kärlek till majonäs, medans Sebbe hävdade att hans föräldrar bjudit henne på det för 3 år sedan. Bättre sent än aldrig att upptäcka den åtminstone.
Danne var något slags Whiskeymonster igår då han sänkte två sexor Jack Daniels utan att blinka.
Ett nöje att bjuda folk som älskar drycken så mycket.
Efteråt hade han dock ångest eftersom han tycker att man ska njuta av whiskey.
Inget att deppa för tänkte jag.
Sedan så var Danne en brutal best på dansgolvet och jag insåg att jag aldrig kan leva upp till hans standard.
Istället så planerade jag en kambodjaresa och fick mitt beteende tolkat.
Sedan fick jag åka gratis cykeltaxi hem. 

Missade dock MAX igår. Har alltså minst en burgare att ta igen en annan dag. Den ska avnjutas med stort nöje.
Goddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0