Jag kanske stannar här ikväll, och ser när alla löven faller

Måndag morgon.
Den första på 10 veckor utan jobb och den första på hela livet då jag inte har någon färdig plan som väntar utanför dörren.

Tänkte först undvika allt vad morgonkaffe heter men det löste sig genom att jag kokade kaffe ändå.
Var tvugen att ringa runt till lite olika människor och det kan ibland bli svårt utan en kopp svart i handen.

Ringde upp chefen för bilfrakt och pratade lite med honom, och han sa att han skulle ringa mig direkt dom behövde någon extra eller så och det känns ju riktigt lovande. Sedan så har jag fixat klart alla referenser till Media Markt jobbet.

Återstår alltså att åka och skriva in sig på AF och fundera över om man ska göra en sen ansökan till någon universitetsutbildning.

Goddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0