Jag saknar tankar

Idag efter dagens löpning och benpass så placerade jag mig i bastun.
Jag satt där i värmen och tänkte igenom hela mitt liv.
Nej det gjorde jag inte alls.
Jag satt där i ungefär fem minuter sedan vann värmen och jag kastade mig in i duschen och kylde sedan ner insidan med iskall pepsi max.

Vad som såg ut att bli harry potter spel hos sebastian förvandlades till att bli harry potter spel hos sebastian och sedan stuk, efter att Paulina ringde och la fram erbjudandet.
Har aldrig förfestat på två personer.
Kan bli intressant.

Jag har förfestat ensamen med Borg, men då är det två CROSSAR och det har alltid varit kul.
Har förfestat med Danne och Joe en gång i Dannes lillstuga en kväll i februari.
Då satt vi på varsin sjua sourz att hälla i sig. 
Det gick lite segt eftersom det var så sött och sliskigt.
Sedan när vi kom till Cleo, helt nyktra och klara, som var det hetaste innestället då, var det helt tomt.
Vi insåg att alla var på båten och tänkte åka hem.

Sedan efter 10 minuters depp så bara strömmade det in folk och alkoholsuget steg till max.
Jag brände massor utav pengar i baren men jag tror att Danne vann kriget och handlade åt mig när mina pengar tog slut.
Sedan kunde vi stolta placera oss på Max några suddiga timmar senare.
Det visar ju att allting kan vända.

Ikväll ska vi försöka hitta ett annat vinnande recept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0