Kom med och lägg dej här i gräset under mej och blöt ner kläderna

Har levt hemmafru livet hela morgonen med att tvätta, städa och tvätta mer.
Kanske inte riktigt min grej men det har fungerat när regnat har öst ner utanför fönstret.
Nu återstår bara att invänta uppehåll och kasta sig ut i löpspåret.

Igår gick jag och Borg en klassiker utan både lyx och green and garlic.
Känner att detta måste styras upp.

Vars har jag varit? Tänker ni säkert. Jag har inte bloggat på en längre tid.
Sanningen är den att jag har varit arbetslös en vecka. Men det har fungerat bra ändå.
Har trängts på en madrass med Passe på nätterna och trotsat regnet varje dag. Blivit utslängd från Stuk och testat Triple Cheese.
Har varit inne i en filmperiod också nu när det har funnits så mycket regn.
Idag har jag inte druckit något kaffe. Det känns som ett passerat stadium.

Ni behöver inte vara oroliga, bloggen återvänder nog snart till sin forna glans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0