När han vaknade, satt en lapp i hans panna

Vaknade tio i två idag.
Inser att under morgondagen så måste jag vända tiden lite. Gå upp aningen tidigare så att jag är redo för att ta mig upp i tid till interjvun på tisdag.

Vet inte riktigt vad vädret bjuder på idag, jag funderar dock på att bjuda mig själv på några koppar kaffe så att jag hinner ta mig iväg till gymmet innan man ska strida på basketplanen.
Igår så spelade jag sällskapsspel med Sebbe och Danny innan jag och Danny provade boden cruising.
Det var precis lika kul som det låter, så vi återvända till Luleå Kommun och kastade oss in på STUK för en lugn kväll.
Sedan avrundade vi kvällen på MAX.
Lyxen flöt runt i systemet och sedan fick jag en uppfräschande dusch.

Danny frågade mig om jag trodde att han skulle pricka hålet där man ska slänga allt skräp efter att man ätit.
Det trodde jag.
Danny slängde iväg sin lyx med ett flin på läpparna och hips vips så fick jag en dusch av lyxshake över mig.
Han träffade dock rätt.

Ett - Noll till Danny.
När vi körde hem så var Bergnäsbron omringad av dimma och det kändes som en kuliss.

Dags att ta tag i det där kaffedrickandet.
Reflektera helgen. 
Se sanningen i den svarta drycken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0