När natten är här ska jag lämna allt tillbaks

Har kommit på vad den bästa kryddan är för att maten ska bli riktigt god.
Ett träningspass, speciellt styrketräning gör maten så himla mycket godare.
Sitter och kastar i mig älgfärsbiffar med potatis och brunsås.
Ganska svenskt.
Har dock fetaost i salladen, så jag känner mig rätt internationell även idag.

Klev upp tjugo över två idag. Efter ännu en seg natt som båtvakt.
Danne ringde mig vid 12. 
- Vad gör du?
- Sover.
- Jaha ska jag ringa upp senare?
- Nej det är lungt jag skulle ändå kliva upp nu.

10 sekunder efter att vi pratat klart så somnade jag om.
Sömnen kändes grymt efterlängtad igår, det var som att hela dagen var en lång väntan.
Först fick jag vänta på min Interjvu i 3 timmar. Sedan for jag hem och sov, klippte vår rönn och granhäck och sedan kastade jag mig iväg på en halvtimmes löptur innan klockan slog nio och jag satt båtvakt.
Det var också en väntan på 9 timmar.
Allt som allt 12 timmars väntan.
Har väntat bort ett halvt dygn.

Dags att ta igen allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0