Söndagkväll

Borde köpa nya plektrum har jag insett.
Har tappat bort 8 st under sommaren, eller tre stycken har jag tappat ner i min stålsträngade. Så dom är bara att glömma.
Har dock kvar ett än så länge.
Får ta vara på det.
Spela mycket under vår sista tid tillsammans, för snart lär väl även det försvinna.

Tänk att det redan är mörkt utomhus.
Mörkret blir definitivt mer påtagligt såhär på hösten.
Ungefär som att dom nyktra helgerna blir fler och fler.

Och att man lyssnar mer på Markus Krunegård. En konstig vändning i livet.
Dock har 2 steg från paradise snurrat flitigt i min spelare dom senaste dagarna.
Likaså Magnus Ekelunds första låtar.

Kanske kan man kasta in lite nya låtar utan att tappa konceptet helt.
Godkväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0