Visarna på klockorna går bakåt här

Har tagit igen några timmar i sömn efter dagens interjvu.
Väntade härliga 3 timmar för en 10 minuters interjvu.
Nog fan borde man vara rätt man för jobbet bara genom att överlevt den prövningen.
Dock inte, nu ska man vänta snällt i 6-8 veckor.
Fan vad jag ska söka andra jobb på torsdagen eller fredagen.

Drömde att jag var på gymnasieskolan när jag låg och sov.
Dock så såg skolan ut som ett stort amerikanskt bibliotek, och ingången påminde om något som hade kunnat vara ett stort lyxigt hotell. Eller kanske en bank.

I alla fall så kunde jag göra vad jag ville där inne, för ingen kunde säga åt eller emot mig.
I början av drömmen så satt jag utanför skolan och åt en hel halv falukorvsring medans folk jag kände passerade förbi.
Ingen ifrågasatte att jag satt vid cykelställen och åt.

Jag vet inte riktigt vad denna dröm kan betyda. Jag känner mig i alla fall klar med gymnasiet.
Nu väntar en middag och en löptur. Följt av en lång dusch tror jag.
Sedan ska jag vara med lite CROSSAR innan jag placerar mig i vaktstugan i Kallax Hamn.
En lång natt att rädda från tristess, och jag är inte direkt supertaggad.
Tur att jag har Russel Brands Biografi att tugga mig igenom, visserligen är båda delarna på engelska.
Del två är dock en inbunden bok och ingen pocket. Så jag hoppas på stora bokstäver för mina översynta ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0