Dududududu

Hmm.
Känns som att man har kastat sig igenom julen.
Vet inte vad som hände med tiden. Eller jo det vet jag ju. Bra saker.
Drömde om massa staplade stolar inatt. Första drömmen som inte bara var feber på några nätter. 
Det känndes riktigt skönt, och imorse när jag skjutsade Sara till jobbet så sken solen och jag kände mig pigg efter bara några timmars sömn. Så jag ringde min chef och sa att jag kunde jobba imorgon.
Känns roligt. Att bli friskare. Piggare. Gladare. Att allting är så trevligt nu för tiden.

Igår så fick jag träffa Sara's bästa vän. Innan hade vi träffat min på statoil.
Känns som att rätt många jobbar nu för tiden. Tänk om man är student nästa år. Oj vad vi ska sitta och dricka kaffe under julen då. Hoppas att det är superkallt nästa år. Så att bilarna nästan inte startar, och så att man köper en enkel biljett på bussen för att tågen inte längre stannar här.

Nu har jag kastat i mig kaffe och piggnat till från eftermiddagens dvala.
Snart ska jag kasta i mig hemmagjorda pannbiffar som nu ligger i stekpannan och fräser. Sedan ska jag ta mig igenom ett berg av disk. 

Är fortfarande förundrad över hur bra allting kan bli ibland.
Snart är jag dessutom helt frisk och kan pressa mig på gymmet. Snart ett nytt år och nya personbästa att ta itu med. 30 kg i hantelpress here i come.
22,5 i axelpress.
Viktade chins.
30 kg runt midjan när jag kör dips.
200 kg i benpress.
Alla dessa marklyft som väntar också.

Åh du ljusa framtid.
Alla nätter då vi kommer sova för lite.

Vi ses! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0