Hon har ett sätt att säga mhm....

Sitter och lyssnar på oasis denna lördagskväll. Kan ju inte sluta fel helt enkelt.
Innan jag kom på att mina bloggfans behöver ett inlägg så stod jag framför spegeln och spela gitarr i en halvtimme ungefär. Kände mig rätt frän om jag ska vara ärlig. Och det var ett tag sedan jag gjorde det. 
Kanske är det för att jag har nya svarta jeans eller den egentligen för lilla skjortan som jag fått av Borgs brorsa.
Ingen aning.

Inser att jag hursomhelst måste ta av mig skjortan innan någon ser mig i den. Kul att man har växt ifrån small.
Sedan så ska jag ju kasta om dygnet också. För imorgon är det nattjobb som gäller.
Funderar därför på hur jag ska göra innan jag ska in till stan för att möta upp Sara.
Alternativ 1: Shotta jäger och komma i stämning, festa hela natten och vara säker på att sova länge imorgon, eller alternativ 2: Ta på mig en kavaj och vara nykter och skötsam, hoppa in i golfen och slippa regnet, komma i säng i tid och hinna med att städa, diska och träna imorgon.

Varför ska allting vara så svart på vitt?
Imorgon är det dessutom andra advent. Så vi ska adventsfika hos mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0