Jag har aldrig drömt om diamanter

Oj vad länge sedan jag bloggade.
Har varit utan internet ett tag och kommer nog förbli så tills imorgon.
Men vad bryr ni er om det.
Jag har jobbat, tränat och umgåtts utan att berätta det i bloggen i några dagar.
"Jag behöver inget internet, jag har ändå inte tid,jag har vant mig vid att vara utan" sa jag till Marri på jobbet idag.
Kanske ljög jag eftersom jag nu återigen gått in på min grannes oskyddade nätverk.

Jag vet inte. Jag tror inte att jag behöver det. Har lyckats ha några drastiska mornar under den här dagtidsveckan.
Försovning och näsblod och utkastad mat på hallgolvet. 
Idag när jag och Tobbe hade varit och handlat lunch på korvgubben så ställde jag upp min cola på biltaket, ursäkta cola light menar jag, för att stänga och låsa bildörren. När jag smällde igen dörren så rasade colan ner på mig.
Precis i samma ögonblick så gick transportchefen, OT chefen och Marri förbi för att gå ut och äta.
Har dock alltid haft svårt för att bli arg över sådana saker. Det var faktiskt mest en kul grej.

Nu hade jag tänkt ta och spana in årets julkalender men jag har nästan hunnit ändra mig. Har suttit och spelat på gitarren en timme, och det var mycket trevligare på något sätt.

Ill do my waiting som Henrik hade sagt.
Fast jag gör det inte för någon bil.

Undrar vad Martin gör nuförtiden. 
Magnus verkar i alla fall bara köpa skjortor och fika på friends. 
Skönt att Sara ger mig en stadig uppdatering på den fronten! 

Nej nu ska jag tömma min frys på Ben&Jerrys.
Sa jag förresten att det har varit en rätt kul arbetsvecka. Synd att den tar slut imorgon. 

Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0