Safe

Såg just att jag missat två kommentarer.
Jag tackar och tar emot för jag får sällan kommentarer. Men när jag väl får det och det är posetivt så går jag med huvudet högt i flera dagar.
Ibland kan man ha svårt att ta till sig och man måste ständigt jaga nytt beröm.

Men det var mer förrut. Nu vet jag vart jag står. Jag står kvar.

Vill typ inte riktigt ha helg. Det är ganska kul att spendera fikarasterna med att prata bort dom.
Fast jag ser framemot imorgon, för då ska jag och Sara kolla på mysteriet på greveholm.
Det säger väl allt. Vet inte om hon har tänkt sig att vi ska se alla på en gång eller om vi ska följa decemberdatumen och bara se 2 imorn och sedan ett per dag fram till jul. 

Jag blev förresten glad av att höra att någon saknat mitt bloggande. Kan nästan gissa vem det är.
Fast det väljer jag att inte göra i bloggen, om jag nu skulle ha fel.
Men du vet ju såklart vem du är. Även om inte jag vet.

Life is bad sjunger henrik just nu i en BD låt. En ganska glad melodi i övrigt så jag gillar den. Men han kunde inte ha mer fel. Livet är bra. Perfekt. Det har jag kännt varje dag rätt länge nu.
Hoppas att det aldrig går över.

Godkväll igen.
Sa jag att jag skrev klart en låt idag. Satte sista touchen. Kändes skönt. Kanske börjar spela in den i kallax på lördag.
Det skulle vara något.


Kommentarer
Postat av: linda

hej emil! jag har haft det bra. på mig kanske det låter som om jag verit hemifrån i ett halvår, men när jag kommer hem vid jul har jag varit hemifrån tre månader! det ska lbi hur skönt som helst i alla fall. jag har det bra, jobbar mycket och får lära mig massor, både av mig själv och av andra :)

2011-12-01 @ 22:20:55
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0