Tisdag

Uppdateringarna har väl inte direkt duggat så tätt här på bloggen den senaste veckan.
Däremot så har kaffet hällts i mig i en stadig takt denna morgon.
Klev upp klockan ett efter att ha sovit i tio timmar.

Man känner sig alltid som en ny människa efter lite extra sömn. 
Samtidigt så har jag kännt mig som en ny människa efter alla sömnlösa nätter som jag har spenderat på bästa sätt med en riktigt fin människa.

Kan ni tänka er att det bara är fyra dagar kvar till julafton, och att jag bara jobbar tre nätter till denna vecka.
En befriande tanke i vintermörkret.
Även om vintern känns lätt. Allting känns lätt.
Och rätt. Om man nu vill få med ett rimm.

Har bara lite fler julklappar att köpa, men allting löser sig. Det gör det alltid.
Tänkte bjuda på en videoblogg också. Och det ska jag göra.
Nu väntar gymmet, övre rygg och biceps. Med eller utan Mört.
Goddag.

Kommentarer
Postat av: erika

Jag är så otroligt glad för din skull, njut till tusen!

2011-12-21 @ 00:10:06
URL: http://erikaeklundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0