Äkta rädsla

Känner mig som en arbetslös eller någonting då jag är hemma idag. Visserligen visar termometern på en del minusgrader, så det är ju bra att man får sitta inomhus och drömma då, men med tanke på mina prestationer idag.
Kaffedrickande, frukostätande, filmtittande. 3 av 3 klockrena saker att spendera dagen med visserligen.
Filmen gav jag upp efter 30 min, hittade inte filmhumöret.

Förhoppningsvis tar jag mig iväg till Nautilus sen och bränner av ett styrke och löppass.
Räddningen för själen brukar man kalla det.

Just nu känner jag mig bara vilsen, ska därför baka kladdkaka och sedan lägga mig på soffan och käka den tills jag blir så där jobbigt mätt som man egentligen inte vill bli.
Ungdomens glada dagar. Hoppas ni aldrig passerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0