Att spela spelet

En affär skulle ju vara en bra idée. Aningen svinigt men säkert mer levande än att bara leva som man gör nu.

Jag begav mig ut i skidspåret och åkte 12 km, det följdes upp av hamburgare till lunch och sedan 25 minuter crosstrainer och armhävningstrappa.
Träning är riktigt härligt.

Får se vad kroppen säger efter 12 timmar på en buss.
Finns en risk för en viss abstinens.

Nu har dessutom solen försvunnit bakom moln. Allting verkar försvinna eftersom.
Det är i alla fall bra att det kommer nya saker som försvinner.
Allt förlorat dör.

Man måste nog bygga nya saker hela livet. Snart så är det alltså dags att börja göra det.
Men inte ännu.
Jag kommer vänta länge än.

Har lyssnat en hel del på säkert idag, perspektiven vänder av olika musik.
Ser allting från ett rätt bra perspektiv idag. Ser klart och insiktsfullt.

Tror jag.

Den här dagen är väll ingen dag som man kommer tänka tillbaka på.
Men just nu tänker jag framåt istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0