Big day coming

Bad Cash Quartet. Shit vilket band alltså.
Har svårt att hitta motsvarigheten, man får kapitulera och inse att dom är riktigt riktigt bra.

Läste om Magnus idag i Extra. Tydligen har han 4 album på gång.
Roligt med ett nytt Elmo album, då jag först var osäker på om han drev med alla eller inte, mest ser jag framemot Svart Flagg. Tror på direkt briljans.
Blev dessutom själv inspirerad. Magnus struntar i onödiga saker som jobb och fast bostad och flickvänner.
Det är sanna tankar måste jag erkänna.

Det enda jag själv egentligen skulle behöva är träning, vänner, kaffe och att få spela musik.
Tänk vilken drömvärld man skulle kunna skapa där.
Men nu är verkligheten en annan, man får ta det för vad det är.

Min farmor fyller år idag, så jag är nyss hemkommen från ett fikamaraton därifrån.
Nu trycker jag några glas Pepsi Max. Skönt. Går in i systemet.
Gör kanske inga underverk. Men alla måste vi börja någonstans.
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0